"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. július 2., szombat

mindenevők

Huba és Derék mindent megeszik. Virághagymát, cseresznyét, málnát, szilvát, körtét és ami a legrosszabb, madarat. Nagy az összjáték. Huba képtelen lenne elkapni egy madarat, de Derék igazi vadászkutya, számára nincs lehetetlen, ha valamit el akar kapni. Megszerzi a zsákmányt, aztán boldog, hogy sikerült. Hubát más fából faragták, ő még az eldobott bot után sem fut, megvárja amíg leesik a földre, odacammog érte, aztán visszacammog vele. Tehát ő képtelen lenne elfogni egy madarat, viszont élvezettel meg tudja enni... Hála Istennek, nem láttam az attrakciót csak a végeredményét... :(
A mindenevésüknek van egy jó oldala is. Eddig mindig panaszkodtam, hogy szép - szép a kertünk, gyönyörűek a virágaink, de ezek nem az én ízlésemnek megfelelő virágok. Nem én ültettem őket, még az előző tulajdonos, gyönyörűen illatoztak, virágoztak, de én nem ezeket a fajtákat ültettem volna el. Hát, idén ezen már nem problémázhatok. Egyrészt, a kutyák nem hagyják a virágokat eljutni a virágzásig, másrészt a letaposott, megevett, kreatív módon eltüntetett növények hagymáit kiássák a földből. Ez az, amihez nekem nem lett volna szívem soha. Így szépen elintézik nekem, hogy jövőre a kedvenc virágaim lepjék el az akkor már bekerítendő virágoskertet. (Minden rosszban van valami jó ;)


Nincsenek megjegyzések: