"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. július 17., vasárnap

a hétről

"Milyen csönd van már órák óta, észrevetted?" - kérdezte Zsolti az imént. :) 
Igen, észrevettem, kicsit furcsállom is, hogy kényelmesen elférünk a középső szinten ;)

Nagyon élveztem az elmúlt hetet, és úgy láttam, hogy mindenki élvezte. Jó volt együtt lenni a tesóimmal, ritkán adatik ez meg, mióta elköltöztem otthonról. Minden napunk mozgalmas, élményekkel teli volt és minden nap elhangzott egy "nap poénja", általában Csillától. Gyönyörű helyeken jártunk, csodás építményeket láttunk pl.: a Parlamentet, az esztergomi Bazilikát. Sok helyen voltunk, ahol még én sem, vagy már nagyon régen jártam és így új élmény volt a gyerekekkel együtt megtapasztalni a természet csodáit. A Szemlő - hegyi barlang volt számomra egy ilyen csodás élmény, megható volt látni a szépségét. Azt, hogy Isten ennyiféle 'dolgot' kitalált, ennyiféle szépséget teremtett! 

Nagyon elfáradtam ám a héten, bár Csilla és Dani igen jól viselkedtek, ezúton is gratulálok és köszönöm, hogy kíméltek minket ;) Fárasztó volt minden nap viszonylag korán kelni, előkészíteni az ételeket, a kirándulásokat, részt venni azokon élvezve minden pillanatot, aztán este vacsit készíteni, takarítani, nem egyedül lenni. Fárasztó, ugyanakkor élvezetes és izgalmas élmény, de még nem tudnám ezt állandó jelleggel felvállalni. Ez az egy hét pont elég volt :) 

Nem is tudom, hogy melyik nap volt a legjobb számomra, olyan jól sikerült minden. Talán a tegnapi Rám - szakadék volt a legkülönlegesebb. Kissé izomláza lett a karomnak a lefelé ereszkedéstől. Egy szó, mint száz, szuper hetünk volt, amit reményeink szerint jövő nyáron, más programokkal újra megismétlünk. Köszönöm a részvételt minden résztvevőnek! :)

Nincsenek megjegyzések: