"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. július 1., péntek

Transformers

Tegnap este megnéztük a Transformers 3-at, 3D-ben Zsoltival. Szeretem, amikor randizni megyünk :) Tegnap szinte egész nap esett eső, de délután kiderült az ég és igen szép idő lett. Nagyon örültem neki, gondoltam, hogy végre felvehetem az új nyári ruhámat, pont megfelelő egy ilyen nemes alkalomra, mint a Transformers megtekintése. Igen ám, de az indulás előtt fél órával, akkora felhőszakadás volt nálunk, hogy szinte hömpölygött a víz a kertünkben, nekem pedig busszal kellett volna mennem Zsolti munkahelyére, hogy időben odaérjünk. Erősen elgondolkoztam azon, hogy érdemes-e elindulnom... Aztán csillapodott az eső, én pedig nekivágtam őszi ruhában, szél dzsekiben... Szerencsére nem kellett sokat gyalogolnom az esőben, mert egy srác felvett és bevitt Biatorbágyig, ugyanis csak ott van fedett buszmegálló. Ezúton is köszönöm neki, főleg azért, mert eredetileg nem is szándékozott Biáig elmenni, csak miattam került egyet...Így is eláztam kicsit, de közel sem annyira, mint amennyire az idő indokolta volna. :)
Zsoltival megvacsoráztunk a kínaiban, nagyon jólesett, aztán elfoglaltuk tök jó helyeinket a moziban. 150 Ft-ért kaptunk örökbe 3D-s szemüveget, bontatlan csomagolásban, nem is volt karcos, az egyszer biztos. A film két és fél órán át tartott. Két és fél óra tömény akció. Tetszett, de az első transformers filmet szerintem nem körözte le. És nem tetszett benne annyira Sam új barátnője, az előző jobb volt, még akkor is, ha kicsit szemtelen volt a rendezővel. De Űrdongó továbbra is a kedvencem maradt! :)
Mire kijöttünk a filmről az eső elállt és a szél kezdett fújni, ami még mindig tart. Éjjel le is törte az egyik szilvafánk egyik ágát, és lepotyogtatja a körtéket. Ezeket úgy kell megmentenem Derék és Huba elől, akik szinte rögtön rávetik magukat a lehullott darabokra.

Nincsenek megjegyzések: