"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. július 26., kedd

eső

Tegnap is folytatódott az esőzés, és nagyon hideg volt kint. Egészen estig, nem is tudtunk kimenni a házból, csak az ablakból figyelhettem meg pl.: a kacsákat, hogy isszák az esőcseppeket feltartott fejjel. Mára biztos izomlázuk lett... Este elmentünk sétálni, futni, biciklizni. Anyu és Csilla sétáltak, Dani bringázott, Dugó és én futottunk a Park erdőig, és vissza, bár visszafelé csak a fele utat tettük meg futva. Jó volt nagyon, csodaszép a váraljai erdő. Éppen virágoznak a tavi rózsák!

Délután Rizikóztunk a gyerekekkel, az új fajta, parancsnoki szobát játszottuk. Az a helyzet, hogy megnyertem volna, ha észrevettem volna, hogy egy körön belül két küldetést is teljesítettem. Mivel eddig az volt a taktikám, hogy teljesítek egyet, aztán keresek egy következőt, nem vettem észre, hogy Európa elfoglalásával egyúttal 18 területet is elfoglaltam, ejnye - ejnye. Így Dani nyert. Mindenesetre élveztem a játékot! :) 

Nincsenek megjegyzések: