"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. július 31., kedd

fogas

Most értem haza a fogorvostól, aki megkezdte a fogam gyökérkezelését. Ez a fog akkor kezdett fájni, mikor a fogorvosom betömte. Ironikus, hogy előtte nem volt vele semmi gondom, annak ellenére, hogy egy hatalmas lyuk volt benne. Na, de a fogorvosi kezelés után bepótolt mindent, és persze akkor, amikor a fogorvosom már szabadságon volt. Így a beavatkozást követő héten elmentem egy másik fogorvoshoz, aki azt mondta, hogy szerinte nem olyan nagy a baj, hogy ő megbolygassa a megbolygatott rendszert, 1 - 3 hétbe beletelhet míg alkalmazkodom az új, betömött felálláshoz. Azon a héten Aspirint szedtem, naponta egyet. 
Az azt követő héten már egy kicsit belefáradtam a fogfájásba, hiszen korábban még sosem fájt a fogam.. Ezért megkértem a barátaimat, hogy imádkozzanak a gyógyulásomért. Ezt követően, hála Istennek, csak egy Aspirin és egy Advil Ultra landolt bennem, pedig eltelt két hét. Végül az evés utáni állkapocs fájdalmam, és Zsolti aggodalma miatt ma elmentem egy másik fogorvoshoz, aki egyszerűen szuper! Nagyon jól éreztem magam nála, meghallgatott, tüzetesen megvizsgált, majd dolgozott. Még nincs pont az ügy végén, mert a jövő heti nyaralás után még be kell fejezni a kezelést, de bízom benne, hogy most már teljes mértékben meggyógyulok, és nem jön elő többé a fájdalom.Úgyhogy akik imádkoztak eddig a gyógyulásomért, fájdalommentességemért, nagyon köszönöm, és kérlek folytassátok! 
Annak ellenére, hogy végül csak orvoshoz fordultam, nem gondolom, hogy hiábavaló volt a sok imádság, Istennel töltött idő! Ezekből sokat épültem, és lássuk be, nem is fogyasztottam annyi gyógyszert, mint amennyi az állapotomból fakadóan indokolt lett volna, szóval KÖSZÖNÖM!

Nincsenek megjegyzések: