"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. július 1., vasárnap

ultrabalaton 2012

Megérkeztünk a második Ultrabalaton futásról. Zsolti tizedmagával futotta körbe a tavat, megint... 21:55 percre volt szükségük ehhez, ezzel a középmezőnyben végeztek. Igen - igen büszke vagyok rájuk, leginkább az uramra :) Én is új élménnyel lettem gazdagabb, az éjszakai futáson életemben először kipróbáltam milyen biciklis segítőnek lenni. Nagyon klassz volt, igazi házasság erősítő élmény, arról nem is beszélve, hogy még nagyobbra tartom Zsoltit, amiért láttam, hogy mit is vitt véghez a többiekkel!! 

Zsolti beért a brutális hőség ellenére! Éljen - éljen!

töltődünk

"futok egyenest a cél felé"

A megérdemelt éremmel
Az élménybeszámolót folytatom még, némi pihenés után. Mihamarabb tudatni szerettem volna, hogy újabb remek hétvégén vagyunk túl! Gratulálok MetRun Akadémia!

Nincsenek megjegyzések: