"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. július 6., péntek

velencei tegnap

A tegnapi napot Velencén töltöttük a kedvenc wellness fürdőnkben. Zsolti szabadságot vett ki, így már reggel, az első látogatók között foglalhattunk helyet a nyakmasszírozó zuhany alatt. Később elég sokan csatlakoztak, többek között egyik tanítványom is a családjával, a sodrófolyosóban lettem rájuk figyelmes, miközben azért küzdöttem, hogy rajtam maradjon a fürdőruha a sodrás ellenére. A nap végére belejöttem, már tudom, hogy mely részeken lehet önfeledten élvezni a víz sodrását. Egész nap lubickoltunk, úsztunk, beszélgettünk a vízben, még a tóba is bementünk ami frissítően hűsítő volt! A nap végén aztán kellően elfáradva, eső előtti bevásárlás után értünk haza. Igazán remek pihenésünk volt együtt, nagyon szeretem az ilyen napokat!!

Nincsenek megjegyzések: