"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2012. július 22., vasárnap

Irigy kutya

Pár napja rájöttem, honnan ered a mondás: Irigy kutya, bújj a lukba! Derék fent pihent a háló előtt, mikor kiléptem a középső rész ajtaján. Meghallotta, hogy jövök, pillanatok alatt lent volt a lépcső alján, én már csak azt láttam, hogy Huba sec - perc alatt felkapta a kukorica csutkáját, nehogy Derék megkaparinthassa azt...  

Pénteken kocogás közben összefutottam az éppen lovagló Eilikával, legalábbis azt hiszem. Kedvesen köszöntem neki egy hangos Hello-val, ő pedig visszamosolygott rám. Azt hiszem, ha ez sok - sok évvel korábban történt volna meg, és egy Habsburg uralkodónak Hello-t köszönök, lehet, hogy már nem is élnék... Zsolti csak azt kérdezte, hogy pukedliztam-e a hello mellé... hát, nem :)

Nincsenek megjegyzések: