"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. november 8., kedd

stramm kis csaj

Ma végre el tudtam intézni a dokumentációt az egyik iskolában, ennek kapcsán a fülembe jutott egy vélemény, amivel az újonnan megismert kollégáim jellemeztek: "stramm kis csaj" :) Az elismerés abból fakad, hogy sikerült minden keddi gyerkőcnek termet szereznem. Valóban nagy nehézségek árán...

Mi történt még ma? 
Nagyon elfáradtam, egy őszi szünet elég volt ahhoz, hogy rászokjak a sokáig (8-ig) való alvásra és a ráérős, laza munkamenetre. Most vissza kell szoknom a koránkelésre. 

Az egyik dadus ezzel fogadott a csoportszoba ajtajában: Most felelős állattartás van bent. Először nem tudtam mire vélni ezt. Felelős állattartás, de gyerekek vannak bent...?! Aztán rákérdeztem, és kiderült, hogy egy kutyussal mutatják be a gyerekeknek, hogy mit szabad és mit nem szabad tenni egy kutyával, hogy kell egy ismeretlen kutyát megsimogatni, és egyáltalán, milyen egy kutya. Aranyosak voltak, a kutya is, látok ebben fantáziát, úgyhogy el is kértem az elérhetőségeiket.

Nincsenek megjegyzések: