"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. december 31., szombat

előre! (az újévbe!)

Tegnap este, nagyon jó kis esténk volt, megint. :) Felhasználtuk az OTP-től kapott szülinapi ajándékom, és megnéztük a Szilveszter Éjjel c. filmet. Nagyon tetszett, igazi kis aranyos, könnyed, ünnepi film ami jókedvet csinál. Meglepően sokan voltak kíváncsiak erre a filmre, ennek a rejtélyét lezártam azzal, hogy az átlag ember is kíváncsi egy ilyen populáris filmre, amiben nem csak képregény hősök szerepelnek. Ugyebár mi, általában az utóbbiakról szóló filmeket nézzük meg, hiszen Zsolti  szokott filmet választani... Tegnap én választottam. :)

A hazafelé úton aztán szóba került, hogy mi minden várható 2012-ben. Zsolti aktívan tájékozódik efelől, tudni akarja, hogy mi várható a pénzügyi világban, és ez milyen hatással lesz a mindennapjainkra. Mindig be is számol az új fejleményekről, de tegnap valahogy ez sok volt nekem. Elképzeltem, hogy várhatóan milyen nehéz helyzetben leszünk, még ha csak átmenetileg is, és egy szó, mint száz, kissé kétségbeestem. Pedig ez nem szokásom. Mivel ez valóban nem szokásom hamar kiöntöttem a szívem Istennek, aki a legnagyobb mestere a megnyugtatásnak, úgyhogy nyugodtan tudtam elaludni. De nem azért, mert Isten afelől nyugtatott meg, hogy nem lesz semmi baj. Hanem azért, mert tudom, hogy ha baj lesz, nem leszünk egyedül. A napi remény pedig újabb biztatás: 

"Meg fogjátok tapasztalni Isten békességét, mely minden képzeletet felülmúl. Az Ő békessége meg fogja őrizni szíveteket és gondolataitokat Jézus Krisztusban." (Filippi 4:7, angol fordítás)

A Biblia azt mondja: "Ne aggódjatok semmi miatt! Helyette inkább mindenért imádkozzatok!" (Filippi 4:6a, angol fordítás). Van választási lehetőséged az életben: imádkozhatsz vagy pánikolhatsz, dicsőíthetsz vagy aggódhatsz. Az aggodalom soha egyetlen problémádat sem oldotta még meg. Ha olyan sokat imádkoznál, mint amennyit aggódsz, sokkal kevesebb okod lenne az aggódásra! Az imádkozás meg tud változtatni dolgokat. Ezért mondja a Biblia: "Ne aggódj. Imádkozz!"

"Imádkozzatok mindenért. Mondjátok el Istennek, mire van szükségetek, és köszönjetek meg neki mindent, amit tett. Ha ezt megteszitek, meg fogjátok tapasztalni Isten békességét, amely minden értelmet felülmúl. Az Ő békessége meg fogja védeni szíveteket és gondolataitokat Jézus Krisztusban." (Filippi 4:6-7, angol fordítás). 

Nincsenek megjegyzések: