"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. december 21., szerda

első hó

Leesett az első hó! Már nagyon vártam, és végre itt van! Úgy szeretem amikor havazik, amikor a sarat felváltja a fehérség. Ilyenkor kapnak rá igazán a madaraink a kiszórt eleségre. Huba most élvezheti először igazán ezt a szépséget, tavaly még nagyon pici volt télen. Egyelőre én jobban lelkesedek, mint ő, bár még nincs igazán sok, bízom benne, hogy ez még csak a kezdet!

Ma igazán jó napom van, tele karácsonyi hangulattal. Ugyan nem kellett volna már bemennem, de én mégis tartottam még egy órát a januárban elmaradók előpótlására, hát, megérte :) B. a foglalkozás közben egyszer csak elkezdett ugrálni, ezzel a felkiáltással: "Boldogságomban ugrálni szoktam!"

A kert a hóesés kezdetén

Huba fedél alá menekült

Derék szereti a havat :)

Nincsenek megjegyzések: