"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. április 27., szerda

Kistérségi Konferencia

Tegnap előadóként vettem részt az első mikrotérségi fórumon, amit a Budaörsi Kistérségben rendeztek meg. Ez volt az első előadásom, amit szakmai fórumon mondtam el. Azt gondolom, hogy jól sikerült, elmondtam amit akartam és úgy látszott, hogy meg is értette a hallgatóság. Kaptam cserébe egy gyönyörű csokrot, ami már az asztalunkon illatozik. Azt hiszem, hogy az összes résztvevő közül én voltam a legfiatalabb, csodálkoztak is, hogy miről fogok beszélni, végül kifejezték egyetértésük. :) Egy szó mint száz élveztem, szívesen csináltam, izgultam, de jól ment és szerintem lesz folytatása kistérségi szinten ennek az összejövetelnek. Kellene is, hogy a gyerekekhez eljusson a megfelelő ellátás. 

Ami még remek dolog volt tegnap, hogy a fórum részén felszólalt egy hölgy, aki Sóskúton lakik, az itteni iskolában tanít. Nagyon megörültem neki, mert autó nélkül csak vonattal, busszal tudtam volna hazamenni, amit azt jelenti, hogy hatkor fejeződött be a konferencia, én pedig kb. fél tízre értem volna haza. Így viszont ez a kedves hölgy hazahozott!! Fél hétre itthon voltam, annyira örültem!! 

Ma van az utolsó szabadnapom, holnaptól folytatódik a munka. Ezt az utolsó napot szeretném jól kihasználni takarításra, óratervek készítésére és ha az idő engedi, gazolásra. ;)

Nincsenek megjegyzések: