"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. április 4., hétfő

zuhé

Közeleg az első tavaszi zuhé! Olyan érdekes, hogy mekkora különbség van a tavaszi és téli felhők között! Egész mások, a mostaniak már tavasziak! Remélem, holnapra másnak mutatják meg magukat. 
Azt hiszem, hogy újabb pozitív dolgot fedeztem fel a buszos sétáinkkal kapcsolatban. Egyre több embert ismerünk meg itt, Sóskúton. Tegnap is összeismerkedtünk két fiatal sráccal, és amikor ma jöttem haza, egymás után három háznál is meg kellett állnom a szomszédokkal váltani pár szót. Ez az!!
A nap poénja pedig: Na melyik fánkon nyíltak ki az első virágok? A körte fán, amin már egy hete várjuk a virágokat? A cseresznye fán, amelyiknek igen duzzadtak a virág bimbói? Esetleg a pusztulástól megmentett, tavaly egyáltalán nem termő barack fán? Naná, hogy az utolsó a jó válasz! Gyönyörű, rózsaszín virága van. Ugyan nem sok, de mégis van és ezek az elsők ;) 
Ja, és még egy érdekesség. Ma troli balesetet szenvedtem. A mögöttünk jövő autós belement a troliba. Ha a vezető nem rohant volna hátra piros fejjel kiabálva, észre se vettem volna. Mikor kiszálltam, megnézem a troli hátulját. Nem vettem észre semmit...Nem értek a kocsikhoz.

2 megjegyzés:

mili írta...

"Na melyik fánkon..?" Először azt hittem, a "csokis fánkon" lesz a jó válasz :D egyébként szuper, hogy folyamatos a beilleszkedésetek! :) szép hetet! :))

Anna írta...

Köszi! Neked is szép hetet, akár csokis fánkosan szépet! :)