"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. június 28., kedd

bíróság

Tegnap tanúskodtam egy bírósági tárgyaláson. Sajnos, számunkra nem túl kedvező ítéletet hozott a bíró, de ez várható volt. Érdekesek ezek a tanúskodások, egyiken sem tudok érdemi információval szolgálni, és az a helyzet, hogy örülök neki. Túl vagyunk ezen is. Az én kihallgatásom és faggatásom kb. 5 percig tartott és ennek nagyon örültem! Viszont nagyon érdekes, hogy hogyan zajlanak a filmekben oly látványos folyamatok. Az ügyvéd a bíróval a folyosón beszélget az ügyről, nincsenek zárt ajtók, bár egyedül nem kóricálhatsz az épületben,  kapsz kíséretet. Az én kísérőm nem volt túl kedves, nem tudom, hogy mit gondolt ki vagyok, miért vagyok ott, vagy csak megszokta, hogy mindenkivel ugyanúgy beszél: "Ide menjen be!" - parancsoló hangnemben. Szerencsére most is kijöhettem minden tortúra nélkül :) 

Nincsenek megjegyzések: