"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. június 23., csütörtök

hétköznapok

Telnek a hétköznapok, mióta hazajöttünk a gyüli táborból. Hétfő reggel Apuval és Csillával még együtt reggeliztünk mielőtt elindultak haza, aztán megkezdődött a nagy pihenésem. Az egész hétfőt arra szántam, hogy csak teszek - veszek és pihenek. Nagyon jólesett!!! Kedden Borinál és Daninál voltam, vigyáztam rájuk míg az anyukájuk fogorvosnál volt. Olyan jó, hogy részesei lehetünk az életünknek, hogy láthatjuk őket fejlődni, növekedni. Ez még így is, hogy "csak" a barátaink gyermekei, nagy öröm nekem. Arról nem is beszélve, amikor megkérdezi Bori anyukájától a boltban, hogy "Anna, Zsolti"? A kérdés arra vonatkozik, hogy a családi adag túró rudiból nekünk is jut-e majd... :) 
Szerda este házi csoport volt, kerti partival. A gyerekek lubickoltak a vízben, a felnőttek pedig megosztották egymással a hétvége nagy élményeit. Jó volt látni, hogy mindenki nyílt egy kicsit, vagy nagyot a hétvégi közös élmények hatására. 
Tegnap mentem először dolgozni a héten. Leltárazunk nagy lelkesen, ma befejeztük. Ma én is visszavittem az utolsó munkahelyi játékokat, amik még nálam voltak, ennek ellenére két vaskos könyvvel tértem haza. Nem árt beszerezni az olvasnivalót még időben! Érdekes, hogy még mindig olyan fáradt vagyok, hogy az előbb aludtam jó fél órát, pedig még takarítanom, Hubát orvoshoz vinnem, pakolnom kell. 

Nincsenek megjegyzések: