"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. június 27., hétfő

UltraBalaton 2011

Zsolti körbefutotta a munkatársaival a Balatont a METRO Áruház színeiben. Nagyon ügyesek, kitartóak voltak és viszonylag épségben célba is értek! Zsolti tök jól bírta, 23 km-ert futott összesen két részletben. Az egyik szakasz igen - igen emelkedős volt, a másodikat Siófokon futotta vasárnap hajnalban. Az utóbbit jobban élvezte, én nem, mert óriási szél volt és majd megfagytam, és hajnalok hajnalán nem sok szurkolótársam akadt. Mindenesetre az egész hétvége nagy élmény volt mindkettőnknek! Szombat délben indult a mezőny Tihany Belső - tótól. A mezőnyt leelőzve átbicikliztem a második váltópontig Pécselyig. Ott tök jó volt várakozni, mert rengetegen voltunk, jó volt drukkolni. Volt aki 37 perc alatt tette meg a kb. 11, 2 km - t, ők lettek az elsők valószínűleg, akik futva 19 óra alatt kerülték meg az egész Balatont. Zsoltit visszavitték a társai Tihanyba, én meg gondoltam, hogy sec perc alatt visszabiciklizem, de ez nem jött össze, mivel eltévedtem. Így keringtem egy keveset telefon, térkép, pénz nélkül, érdekes és olykor kétségbeejtő élmény volt. Kénytelen leszek kitalálni valamit hogyan fejlesszem a nyáron az irányérzékemet. :) Végül megérkeztem, és réveztünk vissza, kerestünk egy kempinget, felállítottuk a sátrunk, aztán siettünk le a partra. Kiderült, hogy a strand Siófokon 6 óra után ingyenes, csak egy problémába ütköztünk, be volt zárva, az ajtók lelakatolva... Ingyenes a strand annak, aki be tud menni...Így könnyű... Egy - egy sörért cserébe az egyik kocsmáros kiengedett minket a partra, úsztunk egy kicsit a jéghideg, óriási hullámoktól habzó vízben, így a végén a sört szívesen elcseréltem volna egy forrócsokira... ;) A kempingben aludtunk valamennyit, közben folyamatosan érkeztek az SMS-ek, hogy a csapattársak melyik váltópontot hagyták el, így tudtuk, hogy kb. hányra kell kimennünk Zsolti következő futásának helyszínére. Hajnali 2:30 felé indulhatott, és egy óra alatt lefutotta a távot. Nagyon jól néztek ki a fejlámpás, kivilágított futók az úton!! Vasárnap már mi is tudtuk követni az éppen futó csapattársakat, így a pihentebbek együtt futottak be a célba kb. 22 és fél órás idővel, ami kezdőktől szerintem nem rossz! Meg is kapták az érmüket és a jól megérdemelt sört ;) 
Némi pihenés után felsétáltunk az Apátsághoz, ott ebédeltünk, majd lefényképeztünk még pár befutót és jöttünk is haza. Annyira fáradtak voltunk, hogy meg kellett állnunk Balatonvilágosnál egy fél órás szunyókálásra, aztán itthon is aludtunk délután pár órát. Ez a hétvége óriási élmény volt, gazdagítja az "ezt mindenkinek ki kell próbálni" listámat. 
Itt van pár kép ízelítőül: 

Egész hétvégén így fújt a szél. 


Az ultrafutók 

Futás előtt

A szántódi rév 

Zsolti beérkezik a pécselyi váltópontra

Zsolti beérkezik a siófoki váltópontra 

Zsolti teljesítette az UltraBalatont (többed magával)


3 megjegyzés:

pakeper írta...

akkor tényleg a kedves férjed láttam tihanyban a kis családommal! (: puszi- a petrichanett

Anna írta...

Elég valószínű :) De kár, hogy én nem láttalak... Viszont jó itt látni téged :)

pakeper írta...

nekünk is van blogunk, csak massimoról ( dbsimo.blogspot.com )és csak képekben...erre van anyának ideje (: de néha benézek hozzátok is (: Zsolti nézett is nagyon-amúgy... szerintem ha említed neki, ködleni fog (: