"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. június 7., kedd

utolsó óra

Ebben a tanévben ma tanítottam utoljára a megszokott rend szerint. Az egyik kis izgága, igen makacs tanítványom kezesbáránnyá változott erre az utolsó órára. Mikor hisztizett volna, ölbe vettem és játszottunk tovább, mintha mi sem történt volna, és ő is játszott tovább, a hiszti tovaszállt. Valódi csodaként éltem ezt meg. Egy olyan gyerkőcről van szó aki jó, ha 20 percet tud egyhuzamban figyelni. Most egy órát végigdolgoztunk, de tényleg végig. Figyeltünk a fülünkre, beszéltünk, énekeltünk, jól éreztük magunkat. Mekkora potenciál van a gyerekekben, csak ki kell tudni húzni belőlük!


Posted: 05 Jun 2011 06:00 PM PDT
Kijelentettem a te nevedet az embereknek, akiket nekem adtál a világból. A tieid voltak, és nekem adtad őket, és ők megtartották a te igédet.  (János 17:6)

A világ tele van olyan fiúkkal és lányokkal, akiknek iszonyatosan szükségük lenne olyan szülőkre, akik gyermekeik szellemi vezetői. Lehetséges, hogy a te gyermeked is közöttük van? Gyermekeid szellemi vezetőjévé válhatsz, ha kifejleszted azokat a jellemvonásokat, melyeket Jézusban láthatunk, ahogyan tanította a tanítványait három éven keresztül.

Sőt, ha nem vagy édesapa, vagy édesanya, képes leszel másokat Isten szívéhez vezetni, amint Jézus példáját követed.

Például, Jézus segített tanítványainak megismerni Istent.

"Törődnöm kell annyira a gyermekeimmel, hogy megmutassam nekik, Isten milyen, és megmutassam, hogyan válhatnak Krisztushoz hasonlóvá."

Szülőként ez az első számú felelősséged. Segítened kell gyermekeidet, hogy megismerjék Istent, mert az örök életük forog kockán: élet vagy halál, mennyország vagy pokol. A te feladatod elősegíteni, hogy gyermekeid bizonyosan Istenhez jussanak.

Figyeld, mit mond Jézus: „A tieid voltak…” Elismeri, hogy a tanítványok Istenhez tartoztak, az Övé voltak, és emlékeztet minket, hogy a gyermekeink nem a mi „saját tulajdonunk”, ők az Istenéi. Kölcsönkaptuk őket egy időre, hogy neveljük őket. Nevelni, szülőnek lenni, mint a vezetés minden formája, valójában sáfárság. Meg kell tanulnunk ezt mondani: „Istenem, én a sáfára vagyok ezeknek a gyermekeknek, akiket a gondjaimra bíztál, és megteszem, amit meg kell tennem, segítem őket, hogy elérjék a céljukat.”

(Daily Hope by Rick Warren – 2011.05.30)

Nincsenek megjegyzések: