"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. május 29., vasárnap

bográcsgulyás

Ma igazán szép vasárnapunk volt, van. Reggel imaházban voltunk, Heizer Tamás prédikált a férfiasságról. Mindenképpen szeretném feltenni a blogra a linket, mert ezt minél több embernek meg kell hallgatnia. Nem csak férfiaknak. Számomra a legfontosabb üzenet az volt, hogy felelősséggel tartozunk egymásért. Rajtunk múlik, hogy milyen lesz a társunk. Rajtunk múlik, hogy kiteljesedik-e férfiként, nem macsóként, nem erőszakos állatként, nem papucsként, hanem férfiként. A férfi olyan ember, akinek Isten célt adott, ezt szeretné megvalósítani, az én feladatom, hogy segítsem ebben. Nincs más dolgom csak az, hogy szeressem és segítsem a célja elérésében. Ez persze nem azt jelenti, hogy nekem nem lehetnek céljaim, de családként akkor tudunk jól funkcionálni, ha az Ige szerint élünk. Az Ige pedig azt mondja, hogy szeressem és segítsem a férjem, ezért vagyok a segítőtársa. Milyen érdekes, hogy valóban ebben tudok leginkább kiteljesedni! 

Az istentisztelet után Laciék jöttenk el hozzánk vendégségbe bográcsgulyást főzni. Kiköltöztünk az előkertbe, ott láttunk munkához. Kis idő múltán sikerült lenyugodni a gyerekeknek, megszokták, hogy ég a tűz. Pár óra múlva pedig elkészült a bográcsgulyás! Igazán finom lett! Fagyiztunk, sütiztünk, beszélgettünk, sütit kaptunk Bobbietól (új szomszéd), kutyáztunk, játszottunk, elfáradtunk, kicsit leégtünk. Miután a vendégeink elmentek nekiláttam a mosogatásnak. Az egész konyhapult tele van száradó edényekkel! :) Büszke vagyok magamra, hogy máris újra rend van. Még egy mosást kénytelen vagyok betenni a gépbe, aztán jöhet a pihenés. Zsoltival mostanában Hetedik mennyországot nézünk esténként. Csak ajánlani tudom, ez a sorozat még mindig remek! 

Nincsenek megjegyzések: