"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. május 6., péntek

diplomakoncert

Nemrég értünk haza Ivi diplomakoncertjéről. Nagyon fáradt vagyok, de frissiben le kell írnom, hogy milyen szép volt! Minden darab különleges volt! Különösen a zenekari tetszett, mindig is szerettem a vonószenekart, és ahogy Ivi szólózott köztük, gyönyörű volt, még Zsoltinak is tetszett! Igazából nekem az volt a legnagyobb élmény, hogy láthattam, Ivi mennyire élvezi amit csinál. És azt is újra rendkívül jó volt látni, hogy a férje milyen nagyon szereti őt. A koncert végén a tapsviharban Jocó kivitt egy szép csokrot Ivinek a színpadra, aztán persze többen is csatlakoztak ehhez és elhalmozták csokrokkal, de mégis nagyon szép gesztus volt ez a férjétől! 

Szóval a mai randinkat nagyon élveztem, felemelő élmény volt. Egyébként most voltunk Zsoltival először úgy koncerten, hogy én csak a nézők sorai közt ültem, tehát valóban együtt vettünk részt az eseményen. És most sétálgattunk először kettesben a budapesti alkonyatban házasokként! :) 

Nincsenek megjegyzések: