"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. május 15., vasárnap

team kirándulás

Ma team kiránduláson voltam Esztergomban és Párkányban. Nagyon jó kis nap volt! Az esztergomi Bazilikát néztük meg először, páran megmásztunk jónéhány lépcsőt azért, hogy megcsodálhassuk a kilátást a kupolából. Gyönyörű volt! Esztergom nagyon helyes kis város, Pécsre emlékeztet... Biztos a hegyek teszik. Megnéztük a templom 5823 kg harangját is, nem semmi! Lefelé is végighaladtunk a rengeteg csigalépcsőn, kicsit el is szédültem az állandó kanyarodásban. Aztán átsétáltunk Szlovákiába a hídon, és megebédeltünk egy kis étteremben. Sztrapacskát ettem, kicsit úgy voltam vele, mint a cserpes joghurttal. Mindkettőt az egekig magasztalják, de számomra egyik sem jelent óriási élményt. Legalábbis nem akkorát, mint amekkorára előzetesen felkészültem. Ezután benéztünk egy antik kereskedésbe, meg is találtam régóta keresett szekérkeremet. Nagyon szeretnék a kertbe egy használaton kívüli szekérkereket, mert abba tök jól lehetne fűszernövényeket ültetni. Természetesen az antik boltban találtat nem vettem meg, mert 99 euro volt. Hazafelé megálltunk egy pomázi cukrászdában, ahol ettem egy szelet igen - igen finom túrótortát! Aztán jöttünk is haza. El ne felejtsem, a dobogókői kilátást is megcsodáltuk, azt mindenkinek látnia kell! 

Nincsenek megjegyzések: