"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. május 19., csütörtök

tanulmányi verseny

Ma az országos Borbély Sándor tanulmányi versenyen voltunk. Ez volt életem első olyan versenye, amin a tanítványom mérette meg magát, és én kísértem el. Nagyon jól sikerült! Amíg a gyerekek dolgoztak a versenyfeladatokon, addig a gyógypedagógusok konferencián okosodtak. Már volt néhány ismerős arc a számomra, nem az a teljes ismeretlenség, mint a tanév elején... Az egyik előadást az oktatási jogok biztosa tartotta, sajnos nem tudott kimerítően válaszolni a felmerült kérdésekre. Szimpatikus, filozofikus egyén, de úgy tűnt, hogy a gyakorlatban nem tud a segítségünkre lenni. A váci iskola nagyon szép, igazi régi, ódon épület, nem a lepukkant, hanem a valóban szép fajta. Jót pingpongoztam a lányokkal, a visszaútra akadt még egy hazakísérendő gyerkőc, úgyhogy egyáltalán nem unatkoztam. Ez is egy jó nap volt! 

A verseny kezdete előtti pillantokban

Nincsenek megjegyzések: