"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. május 16., hétfő

vasárnap és hétfő, és szombat este

Szombat este mikor hazaértem a továbbképzésről, hosszasan kint maradtam a kertben, játszani a kutyákkal. Zsolti már terelgetett befelé, nem is értettem, hogy miért, de rögtön megértettem amikor beléptem a házba. Kitakarította az előteret! Ez nem csak annyit jelent, hogy felporszívózott, felmosott. Annál sokkal többet! Órákat töltött azzal, hogy eltávolítja az előtérből a szemetet, rendbe teszi a szekrényt, stb. Gyönyörű lett, meg is hatódtam, hogy felvállalta ezt a nagy munkát! Hát igen, remek férjem van, újra bebizonyosodott! 

Vasárnap minifórum volt a gyüliben, megbeszéltük a szlovákiai kirándulás részleteit. Természetesen jól elhúzódott az egész, mi meg úgy megéheztünk, hogy Zsolti elvitt az "éttermünkbe". Kipróbáltuk az idei üdülési csekkjeinket, működnek :) Nem is bírtam megenni azt az óriási bécsi szeletet amit kihoztak elém. Az étlapban is óriásiként szerepelt, de nem gondoltam, hogy az egész tányért be fogja fedni!! Így a vacsorát is megoldottuk. 

Mozgalmas napom volt ma. Az egyik tanítványommal artikulációs gyakorlatot végeztünk. Egyszer csak megszólal: 
- Anna néni, ki fog esni a fogam. 
- Rendben van. (nem gondoltam, hogy 2 percen belüli időtartamban megvalósul az esemény) 
- Anna néni, kiesett a fogam! - mutatja nagy büszkén. 
Néhányan tudják, hogy kevés dologtól lesz hányingerem, de a kiesett fogak vezetik a listát...

1 megjegyzés:

mili írta...

hát ezen a "mai nap"-on nagyon jót röhögtem! :D