"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. május 30., hétfő

utolsó tanítós hétfő ebben a tanévben

Megkezdődött az utolsó tanítós hét. Csöppet sem szokványosan. Zsolti reggel elvitt a rendőrségre, tanú vallomást tettem az ellopott autóval kapcsolatban. Igazából nem sok mindent tudtam mondani, ez alapján nem lesz meg sem a kocsi, sem a tettes. De megtettem ami tőlem telt. Meglepődve tapasztaltam, hogy egészen jól emlékszem a rendőrségre. Most is hasonlóan zajlott a folyamat, mint évekkel ezelőtt az első vallomásomnál. Ugyanúgy szólt a rádió miközben beszélgettünk, ugyanolyan nehezen tudta lejegyezni a rendőr amiket mondok. Azon viszont meglepődtem, hogy az elején 10 perc számítógép előtti várakozás után megszólalt a fickó, hogy: "Látom nincs körözés alatt, így ha végeztünk, elmehet." Erre csak azt tudtam mondani, hogy "remek". Azt hiszem a derültség tárgya lettem azzal a tulajdonságommal, hogy mennyire nem ismerem az autókat... 

Nincsenek megjegyzések: