"Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek."

2011. május 7., szombat

Thor

Zsoltival fogadtunk, hogy a Thor című filmben nem az asgardokról lesz szó. Persze én tettem arra, hogy nem ők fognak szerepelni. Meg voltam róla győződve, hogy ők csak a csillagkapu világában kitalált lények, kiderült, hogy nem. Jó pap, .... 
Tetszett a film, de nem voltam elragadtatva tőle. És nem azért nem, mert scifi. A Star Trek film pl. nagyon tetszett. Ez is jó volt, de nem annyira... :) 3D - ben néztük meg. Megerősítette bennem, hogy nem éri meg egész estés filmeket 3Dben nézni. Olyan könnyen hozzászokik az agyunk, fel sem tűnik már egy idő után, hogy térben látom az eseményeket. Sokkal jobban megéri az imax - es, rövid, természetfilmeket 3D-ben nézni. Akkor teljesen tudatában vagy annak, hogy hogy látsz:), azoknál a filmeknél sokkal jobban kijön a modern technika varázsa. Zsolti azt mondta, hogy ez nem csak a filmek hosszúságáva van összefüggésben, hanem az imax-es különleges vetítővászon is sokat dob az élményen. Hát igen, nem is fogom elfelejteni a tavalyelőtti szülinapi ajándékomat, amikor megnézhettem egy űrállomás mindennapjait! 

Nincsenek megjegyzések: